הכירו את המצלמה הטרמית לאיתור נזילות בבית

רטיבות ונזילה בבית הן צרה שחשוב לזהות מוקדם ככל האפשר, על מנת לטפל בהן באופן מיטבי ומהיר בטרם הבעיה מתפשטת או מחמירה. איך מאתרים את הרטיבות והנזילות? הכירו את המצלמה הטרמית.

 

מצלמה טרמוגרפית – מי את?

איתור נזילות במים במצלמה טרמית זו הבחירה המקצועית ביותר כיום לאיתור הנזילות. אך מהי בעצם מצלמה טרמית? בשמה המלא, מצלמה טרמוגרפית, היא מכשיר אשר משמש בתחומים רחבים בתעשייה – בדיקות חשמל, רפואה, מחקר, אבטחה וגם אחזקה. המצלמה מאפשרת ללכוד תמונה טרמית המבוססת על גלי אינפרא-אדום (שינויי טמפרטורה), לצד תמונה רגילה.

 

מתי נדע שצריך להזמין איש מקצוע המתמחה בבעיות צנרת?

זיהיתם כתמי רטיבות על הקיר, בפינות החדר או על התקרה? זיהיתם ירקת ועובש, או שינויים בגוון הצבע של הקיר? האם יש ריח לא נעים? יכול להיות שישנה רטיבות בתוך הקיר. כן, כן – בתוך הקיר. שהרי הצנרת עוברת מתחת לרצפות או בתוך הקיר עצמו.

 

ומה כדאי שנעשה אז?

תרמו פרו איתור נזילות מזמינים אתכם להיעזר בשרותינו במקרה זה. סביר להניח שהרטיבות נובעת עקב השימוש המתמשך בצנרת. הבלאי הטבעי נוצר, העומס גדל והצנרת נסדקת – ובעקבות זאת המים דולפים. איך נאתר את הנקודה המדויקת? באמצעות המצלמה הטרמית.

 

היתרונות החדשים של המצלמה הטרמית

המצלמה הטרמית חידשה את השוק עם יתרונות חדשים. עד להגעתה, איש המקצוע צריך היה לנסות לאתר את הנזילה בעצמו – וזו הייתה עבודה מורכבת ולעיתים מסובכת, בעיקר בבתים בעלי צנרת וותיקה או בלויה יותר. המצלמה החדשה מזהה את הפרשי הטמפרטורה, ואחוזי ההצלחה שלה לאתר את הנקודה המדויקת של הנזילה גבוהים ביותר!

איך המצלמה עובדת?

על גבי מסך המכשיר, יכול איש המקצוע לראות את התפתלות הצנרת בתוך הקיר או מתחת לרצפות – התמונה מוצגת בגווני אדום וכחול, כתצוגה של טמפרטורה. הנזילה תהיה, כמובן, בצבע שונה מסביבתה – תלוי האם מדובר במים חמים או קרים. כך יזהה איש המקצוע את הנקודה המדויקת בה צריך לטפל.

 

מתי כדאי שנשתמש במצלמה טרמית?

המצלמה הטרמית מומלצת בכל סוגי הנזילות – זאת כיוון ששימוש במצלמה חוסך את שבירת הקירות והרצפות "והמרדף" של איש המקצוע אחר איתור מקור הנזילה. מדובר בחיסכון של זמן וסרבול. השימוש במצלמה טרמית הוא אינו זול, אך לעיתים לאחר שבירת קירות ורצפות תזדקקו בשיפוץ, מה שלא בהכרח יהיה זול יותר (ובהכרח יהיה קל יותר עבורכם כלקוחות מבחינת זמן ואנרגיה).

 

במקרה של מעורבות צד ג'

בהנחה שאתם רוצים להוכיח לחברת הביטוח או לעורך הדין שאינכם אשמים בפיצוץ בצנרת או בנזילה שנוצרה, איש המקצוע (בסיוע המצלמה הטרמית) יוכל להמציא עבורכם דו"ח שמאתר את תהליך איתור הנזילה, הלקות בצנרת (לרבות הסיבה) וכן מה הפתרון המומלץ.

 

לייעוץ נוסף – פנו לאנשי המקצוע

רוצים להתייעץ? נציגינו ישמחו להציג את כלל הנתונים בנוגע לשימוש במצלמה טרמית.

באמצעות מצלמה תרמית

מה היה לנו עד עכשיו?