4 אנשי מקצוע שמומלץ להזמין לפני מעבר לבית חדש

מעבר לבית חדש הוא תהליך מורכב, הדורש תשומת לב למגוון פרטים ודרישות בכדי שתהליך המעבר יבוצע בצורה הטובה והיעילה ביותר.

מכיוון שהראש די טרוד בתקופה זו, ריכזנו עבורכם כמה אנשי מקצוע שמומלץ להזמין לפני המעבר לבית החדש

 

מעבר לבית חדש

לאחר קבלת ההחלטה ואיתור הנכס המתאים, החלטתם בשעה טובה לעבור דירה. אם לאחר שניהלתם משא ומתן מוצלח עם הצד השני, נעזרתם בעורך דין ואף קיבלתם הלוואה מהבנק, חשבתם שתוכלו פשוט להיכנס לדירה החדשה, צר לנו לאכזב אתכם.

אמנם, ניתן להסתפק בהובלת החפצים לדירה ופשוט להיכנס אליה, אך הדבר לא מומלץ. כפי שנוהגים בכל עסקה, על אחת כמה וכמה בעסקה יקרה, לבדוק אותה היטב מכל צדדיה והיבטיה, גם לפני מעבר הדירה חשוב להזמין אנשי מקצוע מתאימים שיבדקו את תקינות מערכות הדירה ובכך יגרמו למעבר להיות אכן מהיר, יעיל ונוח, וגם יחסכו לכם כסף רב. אז באילו בעלי מקצוע מדובר?

 

מאתר נזילות

בין ליקויי הבנייה והתקלות הנפוצות בדירות, בעיקר באלו הישנות, היא בעיית הנזילות. נזילות ורטיבויות נוצרות כתוצאה מבלאי או פיצוץ במערכת הניקוז והצנרת ותיקון הנזילות יכול להגיע, במקרים חמורים, לכדי עשרות אלפי שקלים. לכן, הזמנת מאתר נזילות לאיתור נזילות או רטיבויות היא הזמנה חשובה והכרחית.

איתור נזילות צריך להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי ומיומן, המשתמש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כמו בדיקה טרמית באמצעות קרני אינפרה אדום, ובכך מאתר במהירות וביעילות את מקור הנזילה, ככל וקיימת. בדיקה זו יכולה לחסוך לכם עוגמת נפש וכסף רב, באמצעות גילוי מוקדם של מקור הנזילה.

 

חשמלאי

בעידן הטכנולוגי והמודרני בו אנו חיים, השימוש במכשירי חשמל הפך לדבר חשוב והכרחי, אשר לא ניתן להסתדר בלעדיו. דווקא בגלל ריבוי מכשירי החשמל והאלקטרוניקה המלווים אותנו לאורך היום, במהלך מעבר לדירה חדשה, חשוב לבדוק את תשתית החשמל הקיימת בדירה ולוודא שאכן מתאימה לצרכים שלנו.

 

ניקיון

לאחר שהתעסקתם רבות בהליכים הנלווים למעבר הדירה, מגיע לכם להתפנק. אין הרגשה יותר טובה מאשר להיכנס לדירה נעימה, מצוחצחת ונקייה. כאשר הדירה עוד נקייה מריהוט והחפצים האישיים שלכם, זה הזמן הכי טוב להיעזר בחברת ניקיון מקצועית שתבריק לכם את הבית.

בנוסף, באם אתם מעוניינים לבצע הדברה בבית, חשוב לבצע ניקיון יסודי לפני הגעת המדביר, טרם מיקומם של הרהיטים הכבדים במקום המתאים. רק אל תשכחו להשאיר מספיק זמן לאוורור הבית אחרי ההדברה, לפני הכניסה לבית.

 

טכנאי מזגנים

הקיץ הישראלי-ים תיכוני ידוע בתכונותיו החמימות והלוהטות, ולכן מומלץ עוד לפני המעבר לבית החדש לוודא כי מערכות המיזוג תקינות ועובדות כראוי.

היות ואנשים רבים נוטים שלא לטפל באופן ראוי במזגן, ייתכן וקיים חוסר גז במזגן ואף הצטברות של עובש ואבק, אשר מעבר לכך שגורמים למזגן לפעול באופן לא ראוי, עלולים אף לפגוע בבריאותנו.

 

 

איש שרות

מה היה לנו עד עכשיו?