איך עושים קידום באינסטגרם לחברת הדברות

אינסטגרם היא הרשת החברתית המובילה ביותר ב-2021 ופלטפורמה אידיאלית לעסקים שרוצים לקדם את עצמם.

כשמדובר על חברת הדברות, הקידום באינסטגרם צריך להיות יעיל עקב התחרות בין החברות השונות. איך עושים קידום נכון? על כך בכתבה הבאה.

 

הרשת החברתית החזקה ביותר

מבין כל הרשתות החברתיות האינסטגרם נחשבת לרשת המובילה בעולם. מתוך 100 מיליון עוקבים בעולם ישנם 2 מיליון משתמשים רק בישראל. זוהי עובדה שהופכת את האינסטגרם לכלי המשפיע על דעת הקהל ומן הסתם גם על חשיפה של עסקים שונים. עסקים שמקדמים את הפרסום והמכירות שלהם באינסטגרם נהנים מעוקבים המבקרים בדף העסק שלהם על בסיס יומי במידה והם פועלים נכון. ישנם עסקים שלא יכולים לייצר תנועה בדף העסק כי התכנים שלהם לא מגיעים ללקוחות פוטנציאליים הזקוקים לשירותים שלהם. לכן חברת הדברות יכולה למצוא את עצמה משקיעה הרבה כסף על קידום אך לא מתקדמת כפי שהייתה רוצה. אם כן כיצד מקדמים את העסק בצורה אפקטיבית?

 

האשטאגים וקישורים

חברת הדברות יכולה להשקיע בתמונות וצילומים איכותיים, תכנים מעניינים, טיפים ללקוחות וכיוצא בזה. אף על פי כך לא כל התכנים האיכותיים ממנופים אם אינם מתויגים. כאקט ראשון חשוב למצוא האשטגים פופולריים ולתייג אותם בפוסטים או בתמונות. אלו קישורים שיובילו את העוקבים אליכם בסופו של דבר. הסימון שלהם מתחיל ב- # שצמוד אליו ביטוי או מילה פופולרית הרלוונטית לעסק של הדברות. בדומה לכך הכניסו בהגדרות של האינסטגרם בפרופיל שלכם את האפשרות להעלות את אותם תכנים אוטומטית גם בפייסבוק. ולהיפך, בפייסבוק להכניס קישור לאינסטגרם. גם ווידג'ט איסטגרם יהיה יעיל כדי שהתכנים יופיעו בצורה אוטומטית בשתי הרשתות החברתיות ויביאו ליותר חשיפה. גם לבקש מהעוקבים לעשות לכם לייקים יכול לחשוף את העסק לעוד משתמשים.

 

קניית עוקבים ולייקים

הדרך הקלה והפשוטה יותר לקידום באינסטגרם היא לקנות עוקבים. ככל שיש יותר עוקבים ויותר לייקים לתכנים שלכם, כך האינסטגרם מעלה אותם לפידים של משתמשים נוספים ומגביר את החשיפה של העסק. לא מדובר על הוצאה גדולה בכלל, אך צריך שהיא תהיה איכותית ודיסקרטית. מומלץ לרכוש עוקבים ב- BETOP  קידום באינסטגרם הנחשבת לחברה איכותית שתמכור לכם עוקבים אמיתיים ולייקים על מנת שתהיה אינטראקציה גבוהה והתכנים יופיעו בחשבונות של משתמשים שהם למעשה קהל היעד של העסק. זוהי דרך חוקית ומקובלת שיכולה להרים את העסק מבחינת קידום במיוחד אצל עסקי הדברה חדשים או עסקים שרוצים לשפר את הקידום שלהם.

 

צרו אינטראקציה עם העוקבים

כאמור, כשיש אינטראקציה יש חשיפה. אבל האינטראקציה לא יכולה להיות חד צדדית. כלומר, אם מגיבים אליכם הגיבו בחזרה, התייחסו לעוקבים, היו קשובים לצרכים שלהם, השתמשו גם אתם בלייקים, אימוג'ים ועוד. ככל שהקשר בין חברת ההדברות לעוקבים שלה יהיה טוב יותר, כך גם החשיפה והקידום יהיו מוצלחים יותר.

 

עוקבים ולוגו

מה היה לנו עד עכשיו?