האם כל אחד יכול ללכוד נחש – מהם הסיכונים

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לכמה ניסיונות כושלים של לכידת נחשים מצד בני נוער וצעירים. מדובר בטרנד הטיק טוק החדש שגורם לרבים לצאת אל החצרות והטבע הפתוח במטרה למצוא נחש, ללכוד אותו ולהצטלם אתו בתמונת סלפי. המדריך הנוכחי נכתב בעקבות עלייה במספר ההכשות שאירעו במהלך הצילומים הללו. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי כדי להבין האם כל אחד יכול ללכוד נחש? מהם הסיכונים? והאם הטרנד המדובר צריך להיעלם מהעולם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

בתור הורים לילדים מתבגרים, הזדעזענו עד עמקי נשמתנו כששמענו על טרנד הטיקטוק החדש. שכן, זה ידוע שיש טרנדים שונים שבאים והולכים ורבים מהם מזעזעים יותר ומזעזעים פחות. כששמענו שאיתן, הבן של השכנים הוכש לאחר שהוא ניסה ללכוד את הנחש, הבנו שאנחנו צריכים לתפוס עמדה בנושא ולכתוב על כך מדריך מקיף שיעלה את העניין למודעות ויגרום לילדים לדעת שלא, לא כל אחד יכול ללכוד נחש.

 

למה לא כל אחד יכול ללכוד נחש?

כמו שלא כל אחד יכול לעלות על חבל  דק בקרקס וללכת בגובה רב מבלי ליפול או כמו שלא כל אחד יכול לעמוד מול כיתה עם 200 סטודנטים וללמד את תורת הקוואנטיים, כך לא כל אחד יכול ללכוד נחש. פשוט כי מדובר בתחום שמצריך ידע בדברים הבאים:

  • ידע אודות סוגי הנחשים השונים (הארסיים והלא ארסיים)
  • ידע אודות אופן הלכידה הנכון
  • ידע אודות אחסון הנחש באופן הולם
  • ידע אודות השימוש בכלים שמתאימים ללכידה של נחשים

כך שאפשר לומר שלא צריך ללכוד לבד נחש, אלא צריך להתקשר למומחה בתחום לכידת נחשים בהרצליה או בכל מקום שבו אתם מתגוררים.

 

מה הסיכונים?

יש כל כך הרבה סיכונים בניסיונות לכידה של נחש. הסיכון הידוע והמוכר עבור רבים זו האפשרות שהוא יכיש אתכם. מדובר במצב לא נעים שעלול להוביל אתכם לסבל רב ולנסיעת חירום אל מוקד רפואי כלשהו. ראוי לציין שיש נחשים מסוימים שנחשבים למסוכנים מאוד ואין נסיוב נגד הארס שלהם בארץ ובכלל. כך שאם אתם לא מכירים את סוגי הנחשים באופן מקיף, עדיף שלא תסתכנו ותשאירו את העבודה למומחים.

 

אז מה עושים כשרואים נחש?

נתחיל קודם כל במה לא עושים – לא נכנסים לטיקטוק. כן מוציאים את הטלפון, מצלמים אותו ושולחים את התמונה ללוכד נחשים מומחה. ראוי לציין שאת התמונה יש לצלם ממרחק רב. אם הנחש קרוב מאוד אליכם ואתם מרגישים בתחושת סכנה, עליכם לברוח מהמקום ופשוט לתאר ללוכד הנחשים את מראה הנחש מבלי לצלם תמונה. הביטחון שלכם חשוב יותר מהתמונה שלו.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאולי יגרום לכם להבין שטרנד הטיקטוק הנוכחי עשוי להוביל אתכם למוות מהיר. מקווים שתיישמו את המידע שנכתב לעיל ותשמרו על עצמכם מפני סכנות.

נחש שחור

 

מה היה לנו עד עכשיו?