2 דרכים לגילוי נזילה סמויה

נזילה סמויה נחשבת להליך שקשה לאתר אותו באופן עצמאי ללא סיוע מטעם בעל מקצוע מומלץ. עובדה זו התבהרה לנו לפני כמה ימים כשגילינו שיש לנו בבית נזילה שכזו. כשהבנו שמדובר בעניין מורכב שמצריך גילוי מיוחד, היה לנו ברור שזה נושא למדריך שאנחנו פשוט חייבים להוציא לאור (וזה בדיוק מה שעשינו). אם אתם מתעניינים בנושא, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהן 2 הדרכים לגילוי של נזילה סמויה.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הדרכים שיאפשרו לכם לדעת אם יש נזילה סמויה בבית, כדאי שתדעו מהו הרקע הכללי שהביא אותנו לכתוב את המדריך. שכן, אם אתם קוראים את המדריכים שלנו בדרך כלל, אתם וודאי יודעים שהם עוסקים בכלל בנושאים אחרים. בחרנו לכתוב את המדריך לאחר שגילינו שחשבון המים שלנו גדל במאות שקלים תוך חודש בודד אחד. הבנו כי עלינו לפנות בהקדם אל בעל מקצוע מומלץ שיבצע בירור מעמיק ויבחן האם יש לנו נזילה בבית. כשראינו את המכשירים שברשותו, הבנו שזהו עניין שכל אחד צריך לדעת כדי להיות בטוח בכך שהזמין בעל מקצוע מומלץ שמבצע את הגילוי על הצד הטוב ביותר.

 

דרך מספר 1 לגילוי של נזילה סמויה

כעת אתם יודעים כי גילוי של נזילה סמויה זה עניין שמצריך סיוע מצד בעל מקצוע. אם אין לכם ניסיון בתחום, אתם לא יכולים לגלות את הנזילה. הדרך ה – 1 שתאפשר לבעל המקצוע לגלות אם יש נזילה היא באמצעות מצלמה תרמית מיוחדת. היכנסו לקישור הבא לפרטים נוספים אודותיה: mrplumber.co.il.

 

דרך מספר 2 לגילוי של נזילה סמויה

הדרך השנייה לגילוי של נזילה סמויה היא באמצעות גז מיוחד שיש רק לאיש מקצוע כמו אינסטלטור או מאתר נזילות. את הגז מחדירים אל תוך מערכת המים לאחר שמרוקנים אותה ממים באופן מוחלט. מכשיר נוסף מאפשר לגלות אם יש דליפה של הגז אל מחוץ לצינורות וכך ניתן לדעת אם ישנה נזילה סמויה בצנרת.

 

טיפ לבחירה של איש מקצוע מומלץ לגילוי של נזילה סמויה

חשוב מאוד שתדעו שעליכם לבחור איש מקצוע מומלץ בכל הנוגע לגילוי של נזילות סמויות. שכן, עליכם להיות בטוחים כי ההליך מתבצע על הצד הטוב ביותר. אינסטלטור שעונה על הקריטריונים הבאים יוכל לבדוק אם ישנה נזילה באופן מהיר ומבלי לפגוע בקירות ובמרצפות הבית:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • בעל כלים מתקדמים וציוד מתקדם מבחינה טכנולוגית
  • בעל המלצות רבות

תערכו בירור מקיף לפני שתבחרו בבעל מקצוע ותוכלו להיות רגועים ובטוחים שבחרתם נכון.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את 2 הדרכים לגילוי של נזילה סמויה. כעת, כשיש לכם את כל המידע, אתם יכולים פשוט לפנות אל איש מקצוע מומלץ ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

מערכת מים

 

מה היה לנו עד עכשיו?