ביטוח בעלי מקצוע – בדקו האם אתם משלמים יותר מידי

בעלי מקצוע רבים ברחבי הארץ מחזיקים בכל מיני סוגי ביטוח.

פוליסות ביטוח שונות יכולות להבטיח כיסוי עבור אירועים שונים ובלתי צפויים שעלולים לקרות לבעלי מקצוע בזמן העבודה שלהם – מצבים כמו פציעה, אובדן כושר עבודה, התפתחות של מחלה, תאונה בזמן הנסיעה לעבודה ואפילו, חס וחלילה, מקרים של מוות.

ביטוח בעלי מקצוע מוצע היום לרכישה על ידי חברות הביטוח השונות הפעילות במדינת ישראל, וכדאי לדעת שאתם בוחרים בביטוח בעלי מקצוע שגם מכסה היקף גדול של מקרים וגם גובה מכם מחיר הוגן.

ברוכים הבאים למאמר שיעשה לכם סדר:

ביטוח בעלי מקצוע – בדקו האם אתם משלמים יותר מידי.

 

משלמים יותר מידי? למה, כמה זה כבר אמור לעלות?

היות וביטוח בעלי מקצוע מותאם לכל אחד ואחת מאיתנו באופן ספציפי ומוצע לרכישה על ידי חברות הביטוח השונות, המחירים אינם קבועים ומשתנים מחברה לחברה ובהתאם לסוג הפוליסה, באופן כללי ניתן לדבר על טווח של בין 20 ש"ח ל-90 ש"ח בחודש עבור ביטוח בעלי מקצוע – בהתאם להיקף וחברת הביטוח עצמה.

 

ביטוח בעלי מקצוע – בדקו האם אתם משלמים יותר מידי

אז איך אפשר לבדוק אם אתם משלמים יותר ממה שאתם באמת צריכים? אז קודם כל יש לנו את השיטה הקלאסית – בדיקת פירוט חיובי כרטיס האשראי שלכם. מי שנמצא עם היד על הדופק יודע שפירוט חיובי כרטיס האשראי שלכם הוא מפורט, ברור וזמין לקריאה בכל רגע דרך המשתמש האישי שלכם באתר האינטרנט של הבנק בו אתם חברים. בדיקה פשוטה במעבר על החיובים תוכל לספר לכם מה המחיר שאתם משלמים, ועם התוצאות שתגלו תוכלו להמשיך ולפעול בהתאם – לבטל את הפוליסה ולרכוש אחת אחרת או להמשיך עם המחיר הקיים שמתאים לכם לשלם.

 

שיטת המסודרים מאוד

אוהבים להתעסק עם קלסרים וניירת? אם אתם מהאנשים הסופר מסודרים ששומרים כל נייר ומתייקים אותו בקלסר המתאים לו, בדיקה של ביטוח בעלי מקצוע היא פשוטה מאוד עבורכם. בשיטוט זריז בין הפולדרים השונים תוכלו למצוא את מסמכי החתימה על הפוליסה ולמצוא גם את המחיר שאתם משלמים עבורה. מדובר בשיטה מעט מסורבלת, אבל מי שאוהב את הסדר שלו ימצא את עצמו כאן בקלות.

 

למה להסתבך? כנסו לאתר של הר הביטוח

השוואה או חיפוש של ביטוח בעלי מקצוע הם יעילים ביותר באמצעות בדיקה באתר של הר הביטוח. האתר בא במטרה לאפשר לכל אזרח במדינת ישראל להזין מספר פרטים אישיים ולקבל תוך שניות ספורות את כל התוצאות הביטוחיות הקיימות עבורו, וכמובן להשוות בין מחירי הפוליסות השונות של חברות הביטוח. היכנסו לבדיקת הביטוחים בהר הביטוח ותוכלו לוודא האם אתם משלמים יותר מדי ואם יש אלטרנטיבות טובות יותר עבורכם. שיהיה בהצלחה!

 

איש מקצוע

מה היה לנו עד עכשיו?