הרחקת יונים מקצועית עושים רק אצל המומחים להרחקת יונים!

אתם באים ללכת לישון, אבל רגע לפני כיוונתם שעון לשעה 07:00. הרי אין סיבה לקום לפני כן. ואז, בשעה שהשמש עולה על העיר שלכם – להקת יונים הומות מחוץ לחלונכם. סך הכל אנחנו אוהבים יונים. אפשר להאכיל אותן בכיכר באהבה. אבל אם אפשר שלא יפריעו לנו לישון, זה יהיה נחמד. אז איך מבצעים הרחקת יונים בכלל? האם היונים יכולות להיפגע תוך כדי התהליך? כל זאת ועוד – במאמר שלפניכם.

 

מהי הרחקת יונים?

ברבות השנים, נפלה ההבנה שהיונה היא חיה מתוחכמת ולא טיפשה בכלל. את שיטות העבר היונים הצליחו לפצח, והן אינן רלוונטיות כיום. שיטות הרחקת יונים מקצועיות כיום מתחלקות לחמישה סוגים עיקריים: באמצעות רשת, דוקרנים, דמויות בצורת ינשופים או דחלילים, מתקני צלילים או בשיטת הלכידה ההומנית – ללא סיכוני התעללות, פציעה או מוות.

חשוב לשים לב שכאשר בוחרים מרחיקי/לוכדי יונים, נבחר בחברה עם המלצות – שעושה את התהליך בצורה מקצועית ועושה את המקסימום בשביל שהיונים לא ייפגעו. צוות ג'י לדוגמה, מעניק טיפול מקצועי וישר.

 

למה בכלל צריך להרחיק יונים?

מהילדות גדלנו על הרעיון שהיונה תביא לנו את השלום, אך האמת רחוקה מכך, ולמעשה היונים הן פוטנציאל גדול ממדים להפצת מחלות. מאחר והן נושאות עליהן טפילים מסוכנים, והן מגיעות עד לאדן חלוננו – הסכנה ממשית לחלוטין. יש אנשים שבתום לב מבייתים את אותן יונים שנראות תמימות, אך המעשה עושה את האפקט ההפוך ומכניס פוטנציאל של כינים ואקרית אדומה הביתה.

בעלי מקצוע אמינים ואיכותיים ידעו לאבחן את הבעיה ללא קיצור ועיגול פינות, ובכך תסירו דאגה מליבכם שיונים יחזרו לקנן על חלונות ביתכם.

 

מהי השיטה המומלצת ביותר להרחקת יונים?

בעבר, כאשר המודעות לחייהן של היונים הייתה נמוכה וחסרת התחשבות – הדברה הייתה השיטה המובילה. ומעבר לחוסר האנושיות שבמעשה, השיטה התבררה כלא יעילה – שלא מנעה את הגעתן של יונים נוספות למקום ההדברה. שיטת ההרחקה הנפוצה והיעילה ביותר כיום הינה שיטת הרשתות.

סוגי הרשתות מתחלקים לחמש: רשת פוליאתילן, שקופה, מגולוונת, ג'ימבורי ומתכת. את הרשתות מתקינים לרוב בגובה הבניין, במרפסות ובשאר מקומות בעלי צל.

שני הסוגים הראשונים – רשת פוליאתילן ורשת שקופה, הינם המומלצים ביותר כיום על ידי מרחיקי היונים המקצועיים, והוכחו כאפקטיביות ביותר להרחקת היונים – ולהבטחת אי חזרתן לביתכם.
לכל רשת יש את היתרונות והחסרונות שלה, וכמובן בהתאם לסוג הבית ומיקומו – תותאם הרשת הנכונה.

 

לסיכום

הרחקת יונים היא דבר חשוב בכל בית בישראל. אינכם מעוניינים להכניס הביתה מחלות מסוכנות ולכלוך מיותר. אם מטרד זה נוגע אליכם, בדקו על חברות הרחקת יונים שונות. השתדלו לשים לב לביקורות על אותה החברה ועל אמינותה, בדקו שהחברה מציעה יותר מפתרון אחד להרחקת היונים ושתקבלו אחריות על כל עבודה שנעשתה.

הרחקת יונים

מה היה לנו עד עכשיו?