דגשים חשובים לניקיון והדברה למשרד

חברות ועסקים רבים נעזרים בשירותי ניקיון והדברה קבועים ושוטפים על מנת ליעל את העסקים ולהימנע מכניסתם של מזיקים.

ניקיון שוטף צריך להיות פקטור חשוב במיוחד כשנכנסים למשרדים לקוחות, שותפים עסקיים ועובדים.

ביחד עם זאת ישנם הדגשים חשובים שיש לשים אליהם לב – על כך במאמר הבא.

 

מה צריך לנקות במשרד?

בין אם מדובר על ניקיון משרדים בפתח תקווה ובין אם על ניקיון בעיר אחרת, המשרד שלכם צריך להיות נקי כל הזמן. כאשר שוכרים שירותים של חברת ניקיון צריך להקפיד על ניקוי האבק בכל פינה וריהוט, הרצפה, השטיחים, המטבח וכד'. חברת הניקיון צריכה לספק שירותי פוליש, ניקוי חלונות בגובה, קרצוף השטיחים, שירותי הדברה ועוד. על מנת למצוא חברת ניקיון אמינה ומקצועית יש לקבל המלצות על חברה מנוסה כמו שליף אחזקות שתספק את כוח האדם הדרוש ותדאג לכל השירותים גם כשהמשרד סגור בשל חופשה או סיבה אחרת. כשיש לחברת האחזקה כוח אדם רב תמיד יהיה גם תחליף לעובד ניקיון שחלה או שלא מגיע לעבודה מסיבות אחרות.

 

ציוד איכותי לניקוי יסודי

חברת אחזקות איכותית מחזיקה בציוד משוכלל ומקצועי שגם יביא לתוצאות ניקיון טובות יותר מאשר מנקה בודד העובר מחדר לחדר עם דלי, מגב וסמרטוט. יתרה מכך, עובדי הניקיון נתונים לפיקוח של החברה שבודקת את השעות בהן הם ניקו את השירותים ומבצעת ביקורות על איכות העבודה. זהו יתרון החוסך זמן של ביקורת עצמית ויכולת לעמוד בסטנדרטים גבוהים מעל המצופה. גם העיסוק הכספי לא יהווה מטרד מכיוון שחברת אחזקות משלמת לעובדי הניקיון שלה את המשכורות ובעלי המשרד משלמים לחברת האחזקה ומקבלים עבור הקבלות הכרה במס.

 

מתי מקבלים שירותי הדברה?

כאשר יש חברת אחזקות המנהלת את שירותי הניקיון וההדברה במשרד אין צורך לדאוג לגבי מועד ההדברה והאיכות שלה. אחת לכמה חודשים במיוחד בתקופות מעבר החברה דואגת לאנשי מקצוע שידבירו את המשרד וימנעו כניסת מזיקים מנמלים ועד לעכברים לא עלינו. ההדברה נעשית באמצעות חומרים שאינם רעילים לאדם ובהחלט ידידותיים לסביבה, כך שאין צורך לפנות את המשרד מעובדים או לקוחות. אך כאשר הניקיון נעשה בצורה שוטפת במשרד לא יהיה גם צורך בהדברות מרובות ויהיה ניתן להסתפק בהדברה אחת לשנה.

 

ניקוי חלונות

ניקוי חלונות במיוחד במשרדים הנמצאים בקומות גבוהות מחייב ניקוי פנימי וחיצוני שנעשה באמצעות סנפלינג בחלק החיצוני שלהם. חברת אחזקות מחזיקה גם כוח אדם עבור שירותים אלו. כשמדובר בבניין משרדים השוכר חברת אחזקה אחת וכל המשרדים מתחלקים בהוצאות, ניתן לנקות, אחת לשבוע או לחודש כפי שנקבע מראש, את החלונות בצורה יסודית. לניקוי החלונות ישנה חשיבות רבה לקידום העסק. באופן כללי משרד או עסק נקי ימכור יותר וירשים יותר את לקוחותיו שמסתכלים קודם כל על הצורה החיצונית שלו.

 

 

נמלה

מה היה לנו עד עכשיו?