מהם השלבים ללכידת חולדה בתוך הבית

כל אחד עלול למצוא את עצמו ביום בהיר אחד, חולק את הבית שלו, המקום הבטוח ביותר שלו עם שותף חדש. הכוונה היא לא לבן אדם, אלא ליצור חי קצת יותר קטן שמעביר מחלות ועדיף להימנע מקיומו בכותלי הבית שלכם. ניחשתם נכון – הכוונה לחולדה. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה סובלים משותפות לא רצויה עימה ואנחנו פה בשביל להציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם ללכוד את החולדה ללא מאמץ.

 

רקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שגילינו שיש לנו חולדה בעליית הגג. אנו מוכרחים להודות שהתגובה הראשונית שלנו הייתה צרחה עצומה עד לב השמים. שכן, אנחנו פשוט לא מסוגלים לראות יצורים חיים בבית שלנו. כשהבנו שאנחנו חסרי אונים אל מול היצור שרץ לנו מול העיניים ומנסה למצוא מקום מפלט, הבנו שאנחנו צריכים לערוך מחקר מעמיק ולגלות איך ללכוד אותו. לכן, פנינו אל חכמת ההמונים, שמענו מה אחרים עושים כדי ללכוד חולדה וריכזנו את כל המידע במקום אחד.

 

לכידת חולדה בתוך הבית : השלב ה – 1

מסתבר שהשלב הראשון ללכידת חולדה בתוך הבית הוא בעצם שלב ניסיוני שמאפשר לכל אחד לחשוב לרגע שהוא מסוגל ללכוד חולדה בקלות מבלי להתקשר אל לוכד חולדות. שכן, מרבית האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם ניסו כל מיני שיטות בשלב זה, למשל:

  • פיזרו רעל במקומות שונים ברחבי הבית
  • פיזרו מלכודות
  • אימצו חתול
  • אירחו נחש לא ארסי

אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם שהשלב הזה לא באמת צלח, כך שרבים עברו אל השלב ה – 2.

 

לכידת חולדה בתוך הבית : השלב ה –2

בשלב זה רבים פשוט יצרו קשר עם לוכד חולדות שהומלץ להם על ידי חברים או שכנים. שכן, הם גילו בדרך זו או אחרת שלכידה של חולדה היא לא עניין של מה בכך ופשוט אי אפשר לעשות אותה באופן עצמאי אם אין לכם את הניסיון ואת הכלים המתאימים. כך שבשלב זה אתם צריכים לפנות ללוכד חולדות ולתאם עמו הגעה אליכם הביתה.

 

לכידת חולדה בתוך הבית : השלב ה – 3

השלב ה -3 הוא השלב המעשי. כעת לוכד החולדות מגיע אליכם הביתה עם כלים שונים. במרבית המקרים הוא מניח כל מיני רעלים במקומות אסטרטגיים ופורש כמה מלכודות במקומות שבהם החולדה הסתובבה עד כה. מדובר באיש מקצוע שיודע לקרוא חולדות ולדעת בדיוק לאן הן אוהבות להגיע. כך שהוא ידע לעשות את מה שדרוש כדי לתפוס אותן. בשלב זה אתם יושבים רגל על רגל ומחכים לשמוע מהלוכד שהוא ביצע את התפיסה ושאתם יכולים להיות רגועים.

 

לסיום

עד כאן 3 השלבים המפתיעים שגרמו לנו להבין שאתם לא צריכים לעשות יותר מידי, אלא רק להתקשר ללוכד חולדות שיבצע עבורכם את העבודה.

עכבר

 

מה היה לנו עד עכשיו?