טיפים לתחזוקת מרזבים

בעונת החורף, בימי סערה גשומים וקרים, כל מה שאנחנו רוצים זה לחזור לבית החמים והיבש שמספק לנו הגנה מפני מזג האוויר הסוער. עם זאת, לולא המרזב שמותקן בבית שלכם – ייתכן והדבר כלל לא היה מתאפשר, והבית שלכם היה נפגע מתנאי מזג האוויר. תפקידו של המרזב בבית הוא חשוב וקריטי, ולכן יש לדאוג לתחזק אותו – ולשמור עליו חיוני ותקין. כיצד הכי מומלץ לעשות זאת?

 

תפקידו של המרזב

המרזב נכנס לפעולה בימי גשם וסערה, ותפקידו הוא לנקז את מי הגשמים באופן יעיל. ללא ניקוז זה, הגשם היה חודר בקלות אל תוך הבית, גורם להצפות בבית ולרטיבות ועובש בקירות הבית. רטיבות בבית היא עסק לא נעים בכלל, ואף עשויה להוות מפגע בטיחותי ותברואתי.

בפן התברואתי – כאשר על קיר רטוב מתפתחים חיידקים למיניהם שיכולים לגרום למחלות, ובפן הבטיחותי – הרטיבות גורמת לקיר להתפורר, ולעמודי הבטון להיחלש. תפקידו של המרזב הוא למנוע את כל הצרות הפוטנציאליות האלו, ולגרום לכך שהבית שלכם יישאר יבש ומוגן גם כאשר בחוץ יורד גשם זלעפות.

 

כיצד ניתן לתחזק את המרזב ולדאוג לתקינותו?

על מנת לשמור על תקינותו של המרזב, מומלץ לנקות אותו באופן יסודי. תדירות הניקוי עשויה להשתנות בין סוגי מרזבים והגיל שלהם, ולכן מומלץ להתייעץ עם אינסטלטור מקצועי אודות המרזב הספציפי שיש לכם בבית.

חשוב לשים לב שמנקים את המרזב ביסודיות, אך תוך נקיטת אמצעי זהירות – שכן פעמים רבות המרזב מכיל חפצים שנתקעו בו מאז הניקיון הקודם (עלים, שקיות ניילון וסוגי לכלוכים שונים). באופן כללי, ועל מנת לנקות את המרזב בצורה האפקטיבית ביותר, מומלץ להיעזר באינסטלטור מוסמך ומיומן.

ניקיון המרזב היא עבודה שנעשית לרוב תוך סיכון מסוים, שכן המרזב נמצא על גג הבית. על מנת לשמור על בטיחותכם, וגם כדי לוודא שהמרזב אכן נקי ותקין – תנו לאיש המקצוע לנקות את המרזב עבורכם.

כדי לקבל מידע נוסף אודות מרזבים ושמירה על תקינותם, תמצאו את כל הטיפים באתר של חברת "אינסטלטור עכשיו". באתר אף תוכלו ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי ומיומן, שידאג לבצע את העבודה בצורה האיכותית ביותר וידאג שהמרזב שלכם יהיה נקי ומוכן ליום הגשום הבא. אנחנו זמינים עבורכם בכל שעה ביום, לאורך כל ימות השבוע!

 

תחזוקה או החלפה של המרזב בבית באמצעות אינסטלטור מוסמך

כאמור, ניקיון של מרזב היא פעולה שדורשת סיכון מסוים, וחשוב שתיעשה על ידי איש מקצוע מוסמך, שיודע לשמור על בטיחותו וגם לבצע את הפעולה כהלכה. אם כך לגבי ניקיון המרזב, קל וחומר שהדבר רלוונטי גם להחלפת המרזב והתקנת מרזב חדש.

רק אינסטלטור מוסמך ומיומן יוכל לדאוג שהמרזב שלכם יותקן ויעבוד בצורה תקינה, ללא כל צורך מצדכם להסתכן ולבצע את עבודת הכפיים בגובה רב.

שרברב

מה היה לנו עד עכשיו?