מבחן הדלתות הגדול – מהי הדלת הבטוחה ביותר לבית שלכם

כולנו רוצים דבר אחד נורא פשוט כשזה נוגע לבית שלנו, והוא ביטחון.

ובנוסף גם דלת מתאימה החוצצת בצורה מקסימלית בין המרחב הציבורי למרחב הפרטי בתוך הבית.

אז נכון, שומר אישי בפתח הבית לא בא לרובנו בחשבון, אבל הדבר שאנחנו בטוח יכולים לעשות, הוא למצוא את הדלת החזקה והמתאימה ביותר לבית שלנו.

 

מהן הדלתות הנפוצות בישראל

  1. דלת עץ – דלת שעולה כ – 2500 ש"ח ומעלה בממוצע, ניתן לבחור בה כדלת פשוטה/מעוצבת, היא מלאה בסוגים שונים של קישוטים, חריטות בסגנון אישי או פרזול (רכיבי המתכת הנמצאים בדלת). דלת עץ היא בהחלט דלת שמשתלבת בצורה יפה ומזכירה נוף אלגנטי וכפרי.

אך היא פחות נרכשת בארץ, וזאת משום שתנאי מזג האוויר (רטיבות בחורף המביאה עמה עובש וטרמיטים וכמו כן השמש החזקה העלולה לפגום בדלת) לא מאפשרים קיום של דלת כזו. ובקיצור, דלת עץ בהחלט יכולה להיות מרשימה מבחוץ, אך עלולה להיכשל מבפנים.

  1. דלת פלדה- זו דלת העשויה ממתכת חזקה ומתאימה בהחלט לאופי ולאקלים הישראלי. היא בעלת סגנונות צבע מגוונים, צבע בתנור (שימוש באבקה הנמסה בחום במקום צבע), דלת שכזו עולה כ- 2000 שח מהסוג הזול ומעלה. יש לה בידוד רעשים וקולות, כך שאם הנכם רוצים את השקט והשלווה שלכם בבית, זו דלת מתאימה עבורכם.

הנעילה בדלת זו הינה בעלת שתי מערכות שונות. הראשונה היא הצילינדר שהוא המנגנון הפנימי שנועל/פותח את הדלת, ויש את המנעול, שהוא השיטה לנעילת הדלת. ברירת המחדל בארץ היא לרוב חברת רב בריח או מולטילוק. בנוסף, בדלתות אלו ניתן גם להתקין מנעול חכם עם טביעת אצבע, פתיחה דרך המכשיר הסלולרי וכו׳.

 

למה כדאי לנו להזמין דלת בארץ ולא בחו״ל

עם הזילות שבדבר, דלתות מחו״ל פחות נפוצות כי הן נדרשות להגיע לתו תקן ישראלי מחמיר בהגיען לארץ. דלתות מחו״ל לא עוברות מבחנים ובדיקות שונות כמו בישראל. למשל אין בדיקת עמידות למים, רעלנים בחומרי הדלת וכו׳. לכן מומלץ להשקיע כספים בדלת איכותית מהארץ שעברה את הבדיקות המחמירות ומתאימה לאקלים ולאופי הישראלי.

 

כשמדובר באיכות, אין תחרות

איכותה של הדלת חשובה מאוד להמשך תקין של השגרה שלכם, מאחר והיא תחזיק בצורה האולטימטיבית ביותר ככל שהמחיר שלה יעלה והמיגון שלה יהיה רב יותר. ניתן להסתפק גם בדלת פלדה ממוצעת שעונה על הצרכים הביתיים הפשוטים, אך אם אתם הולכים עם הבטיחות שלכם עד הסוף – השקיעו כספכם בדלת טובה מחברה מומלצת.

כיום בשוק הדלתות יש המון חברות ובינהן – פנדור, רב בריח, חמדיה וכו׳.

בנוסף, במידה ותיווצר כל תקלה בדלת או תרצו התקנה מסוימת לאחר רכישה של דלת חדשה, בקרו באתר מנעולן בגבעתיים וזכרו, כשמדובר באיכותה וטיבה של דלת ביתכם, אין פשרות, אחרת על אותן פשרות תשלמו מכיסכם האישי.

 

כניסה לדירה

מה היה לנו עד עכשיו?