איך מדבירים טרמיטים לטווח הארוך?

הדברה כנגד טרמיטים צריכה להתבצע על ידי גורמים שמוסמכים לדבר. שכן, כידוע, טרמיט הוא מזיק שקשה להעלים אותו וצריך להתמודד אל מולו באופן המקצועי ביותר. יצאנו לבדוק איך תוכלו לבצע הדברה של טרמיטים לטווח הארוך וחזרנו עם כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, ראוי שתדעו מי הם האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי. הפעם, בחרנו לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בהדברה לטווח ארוך של המזיקים המדוברים. אלו בעצם אנשים שביצעו לא מזמן הליך של הדברה והם חזרו עם מסקנות ברורות ביותר לגבי ההליך הטוב ביותר שאפשר להם להיות בטוחים שהטרמיטים לא יחזרו. זו ההזדמנות להודות לאותם גורמים על הזמן שקדישו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל לשינוי משמעותי בנושא.

 

איך מדבירים טרמיטים לטווח הארוך? התשובה של שולי מרחובות

אל שולי הגענו לאחר שקראנו פוסט שהיא פרסמה ברשת חברתית. בפוסט זה היא כתבה המלצה חמה על החברה שזהו האתר שלה: https://www.agr-non.co.il .לדבריה, היא גילתה שיש לה טרמיטים בשלב די מתקדם (אחרי שהם "אכלו" את כל החלק הפנימי של דלת הכניסה לבית שלה ועשו נזק לדק בכניסה). היא חשבה שכבר תצטרך לעבור לדירה אחרת, אבל נציג מטעם החברה ביצע הדברה איכותית שהרחיקה את הטרמיטים. היא ציינה כי חצי שנה עברה מאז והיא לא סובלת מטרמיטים יותר.

 

איך מדבירים טרמיטים לטווח הארוך? התשובה של דביר מנתניה

דביר ציין גם כן הוא סבל עד לא מזמן מטרמיטים. לדבריו, הוא ניסה בהתחלה למגר את המזיקים באופן עצמאי תוך שימוש בחומרים טבעיים שונים. מן תרופות סבתא שהוצעו לו לטיפול במזיקים. בשלב מסוים הוא ראה שהטיפול לא מוביל לשינוי, אז הוא בחר לפנות אל מדביר שביצע את ההדברה והביא להרחקת הטרמיטים לאחר מספר פעמים.

 

המסקנה – הדברה כנגד טרמיטים לטווח ארוך צריכה להתבצע על ידי בעל מקצוע

כעת אתם יודעים כי הגענו למסקנה שצוינה בכותרת לעיל. אך יש עניין חשוב שטרם ציינו בפניכם בנושא. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו כי חשוב מאוד לפנות אל מדביר מוסמך. שכן, שולי ודביר פנו בתחילה אל מדביר שהתגלה כאינו מקצועי בעליל. כלומר, הוא לא ביצע את עבודתו נאמנה ולאחר כמה שבועות, הטרמיטים חזרו. כדי שלא תחוו עוגמת נפש שכזו, אתם צריכים לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי בעלי מקצוע שונים שעוסקים בתחום. את חוות דעת אלו ניתן לקרוא בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מדבירים טרמיטים לטווח ארוך. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם צריכים רק ליישם. שיהיה בהצלחה!

חברת הובלות

 

מה היה לנו עד עכשיו?