שנה חלפה, שנה באה – 3 מתנות יצירתיות לראש השנה

עוד שנה עברה והנה, בעוד רגע, שנה חדשה תעמוד בפתח. זה הזמן הטוב ביותר לבדוק מהן המתנות היצירתיות ביותר שאתם צריכים להשיג כדי להעניק לאורחים, למארחים או לקרובים שלכם. במדריך הנוכחי ירוכזו בפניכם 3 מתנות יצירתיות לראש השנה שיקלו עליכם בבחירת המתנה לשנה זו.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים המעמיקים אודות 3 המתנות המיוחדות שאתם יכולים להעניק השנה לקראת החג, חשוב לומר לכם שבחרנו להסתייע באנשים שמבינים היטב בבחירת מתנות. אלו האנשים שאנחנו תמיד מתייעצים אתם בנוגע לרכישת מתנות לחג והם תמיד יודעים להציע לנו את המתנות המושלמות, בכל פעם מחדש. השנה, בחרנו לפנות אליהם ולבקש את רשותם בכתיבת מדריך מעמיק בנושא. הם כמובן אישרו בשמחה, כך שבזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור.

 

תכירו את המתנה היצירתית ה – 1 לראש השנה – טבעת פותחן בקבוקים

אם יש פריט אחד שכולנו תמיד זקוקים לו ברגעים שהוא לא זמין עבורנו זהו פותחן בקבוקים. הרי כל אחד מאתנו מצא את עצמו כמה פעמים במהלך חייו שואל אנשים אקראיים אם יש להם במקרה פותחן. אם תחליטו להשאיר את המתנות השגרתיות בצד ותפנו מקום עבור מתנות לראש השנה שהן יצירתיות ויוצאות דופן – אתם תוכלו להעניק לקרובים שלכם את הטבעת השימושית הזו.

 

תכירו את המתנה היצירתית ה – 2 לראש השנה – מיטה לספוג כלים

האהובים שלכם יוכלו להפסיק לחפש את הספוג שלהם ליד הכיור בשנה החדשה. שכן, הם צפויים לקבל מכם את המיטה שתשמח לקבל את הספוג לכלים בכל הפוגה משטיפה. מדובר במיטה מיניאטורית עליה ניתן להניח את הספוג. כך שבעצם, מתאפשר להחזיר את הספוג למקומו בכל פעם מחדש ואין צורך לחפש אותו לאחר כל שטיפה. אם לא די ביתרון זה, אפשר גם ליהנות מעיצוב חמוד שמעורר חיוך בכל אחד שמגיע למטבח.

 

תכירו את המתנה היצירתית ה – 3 לראש השנה –  תבנית מעוצבת לקוביות קרח

כל אחד צריך לקבל לפחות פעם בחיים תבנית מעוצבת לקוביות קרח. היופי במתנה זו היא שניתן להתאים אותה באופן מיטבי אל מקבל המתנה. כך שאם נניח, יש לכם חבר שמאוד אוהב דברים בצורת לבבות, תוכלו להעניק לו תבנית לבבות וכו'. היתרון בבחירת מתנה זו הינה העובדה שניתן להשתמש בה למגוון רחב של פעולות, למשל:

  • הקפאת קוביות קרח בצורה מיוחדת
  • הכנת שוקולדים
  • הכנת קוביות קפה ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 המתנות היצירתיות ביותר שתוכלו להעניק לראש השנה. תשמרו את המדריך הנוכחי קרוב אליכם שישרת אתכם גם בהענקת המתנות לשנה הבאה. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו את המתנות המיוחדות והיצירתיות ביותר, כדי שהקרובים שלכם יוכלו ליהנות מהן בשנה הנוכחית וגם בזו שאחריה.

מארזים

 

מה היה לנו עד עכשיו?