מה עדיף לעשות קודם הדברה או ייבוש תת רצפתי? 

רטיבות, נזילות ודרכי ייבוש.

ישנן מספר גורמים אשר עשוים להוביל לרטיבות ונזילות בשטח מבנה, יש לציין כי הנזילות והרטיבות עלולות להימצא בכל סוג של מבנה ללא יוצא דופן. בין אם מדובר במבנה חדש יחסית או בין אם מדובר במבנה עתיק יום זה כלל לא משנה בגלל שישנו סיכוי לרטיבות בשני המקרים.

 

כיצד נוצרת רטיבות?

רטיבות ונזילות מגיעות בעקבות הצטברות של מים אשר זורמים, מחלחלים אל מקומות בשטח המבנה אשר לא ניתן לראות או שאליהם לא ניתן להגיע. הצטברות של כמות מים בנקודה מסוימת הנמצאת בשטח המבנה הינה למעשה הגורם המרכזי לרטיבות בקיר. במידה ומזהים רטיבות בקיר או בכל חלק אחר של הבית, חשוב מאוד לטפל בבעיה בהקדם האפשרי כדי למנוע נזקים רבים אשר עלולים להגיע כתוצאה מרטיבות.

 

על הדברה ועל חשיבות ההדברה.

חרקים, זוחלים ומיני מזיקים נוספים עלולים להימצא בכל מבנה. בין מדובר בבית המגורים או בין אם מדובר במשרד זה כלל לא משנה מפני שאף אחד לא אוהב להיות בקרבתם של זוחלים וחרקים למיניהם. מעבר לכך שחרקים יכולים להגעיל מאוד מספר רב של אנשים, זה גם לא נעים להיות במקום אשר בו מתרוצצים תחת הרגליים או על הקיר "אורחים לא רצויים". כדי למנוע זאת יש צורך בהדברה, חומר שמרססים/מפזרים ברחבי הבית במטרה למגר ולהעלים את החרקים.

 

מה עושים אם יש גם רטיבות וגם חרקים?

במקרים שיש גם וגם כלומר גם צורך בהדברה אך גם צורך בייבוש תת רצפתי כתוצאה מרטיבות כדאי להתחיל דווקא בהדברת חרקים. רק אחרי שפותרים את בעיית החרקים ניתן להתחיל עם ייבוש תת רצפתי.

 

על ייבוש תת רצפתי ועל חשיבות הייבוש.

בשלב הראשון של ייבוש תת רצפתי יש לבצעה קודם בדיקה מקיפה אשר נקראת איתור נזילות. בשלב הזה מוצאים את כל הנקודות אשר בהן קיים ריכוז של מים בכל כמות אפשרית, לאחר מכן בעזרת מכשיר חדשני שואבים את כלל הנוזלים אשר מצויים באותה נקודה ולמעשה מובילים לכך שהרטיבות נעלמה כלא היית.

 

ייבוש תת רצפתי אמין ונוח.

היתרון הגדול שיש לייבוש תת רצפתי זה קודם כל היעילות והמהירות אשר ניתן לפתור את בעיית הרטיבות בזכות שיטה זו. תוך זמן קצר יחסית המצב חוזר לקדמותו ותקינות המבנה חוזרת להיות טובה ותקינה לחלוטין. יתרון נוסף הינו שמעבר לכך שהטיפול הוא מהיר ויעיל, השאיבה עצמה אינה משאירה סימנים או גורמת לנזק כלשהו, אלה שלא ניתן להבחין בכלל שנעשה ייבוש תת רצפתי כלל וכלל.

 

לסיכום.

השאלה מה עדיף לעשות קודם ייבוש תת רצפתי או הדברה הינה שאלה אשר מעסיקה מספר אנשים. מומלץ לעשות קודם הדברה ולאחר מכן ייבוש תת רצפתי. ניתן גם לקבל חוות דעת נוספת על הנושא מידי חברות אשר מציעות שירותים אלו.

 

מה היה לנו עד עכשיו?