3 נחשים שלא כדאי לנסות לתפוס לבד

המדריך הנוכחי מיועד לקוראים האמיצים שלא חוששים לתפוס נחשים לבד. שכן, בשורות הבאות תוכלו לגלות שיש נחשים מסוימים שעדיף לכם שלא לתפוס באופן עצמאי. אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב ולגלות איך אתם יכולים לשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם בפעם הבאה שתראו נחש בקרבת מקום.

 

למה כתבנו את המדריך הנוכחי?

המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. בחרנו לכתוב את המדריך שיעסוק ב – 3 הנחשים שלא כדאי לתפוס לבד בגלל המקרה שאירע לאחרונה וכולם שמעו עליו. למקרה שהגעתם לפה הישר מהירח ולא שמעתם עליו, נציין בפניכם בקצרה שמדובר באשפוז שאירע לאדם צעיר לאחר שזה ניסה לתפוס נחש שמצא בחצר הבית שלו. המקרה אירע לאדם שמחשיב את עצמו כמומחה בנחשים, אבל באותם רגעים הוא פעל באופן שגוי ולא שם לב שמדובר באחד הנחשים המסוכנים ביותר שיש בארץ. כדי להעלות את העניין למודעות ולגרום לכם להבין שאתם לא צריכים להיות גיבורים, כתבנו את המדריך הנוכחי ואנו מקווים שהוא יציל חיים של אנשים רבים בהמשך.

 

הנחש ה – 1 שלא כדאי לנסות לתפוס לבד: טאיפן פנים יבשתי

אם אתם תיתקלו אי פעם בטאיפן הפנים יבשתי אנו ממליצים לכם להתקשר בהקדם האפשרי אל מקצוען בתחום. אנחנו במקומכם היינו יוצרים קשר באופן מיידי עם לוכד נחשים בכפר יונה מבלי להתלבט. שכן, מדובר בנחש ארסי כל כך שהוא יכול להרוג לא רק אדם אחד, אלא מעל 100 אנשים ודי בקלות. למזלנו, הוא חי באזורים מבודדים שאין בהם כמעט בני אדם, אבל מי יודע, אם אתם מהאנשים שמטיילים ברחבי העולם, יש לכם סיכוי לפגוש אותו.

 

הנחש ה – 2 שלא כדאי לנסות לתפוס לבד: קוברה

שימו לב, אם אתם נתקלים בקוברה ובמקרה יש לכם חליל ביד, אל תנסו לגרום לו לרקוד לצלילי החליל שלכם, שכן, אף אחד לא מבטיח לכם שהוא יהיה בעניין של טנגו. מדובר בנחש שיכול להגיע לאורך של מעל 3 מטרים. מדובר באורך רציני למדי ואתם פשוט לא רוצים לנסות לתפוס אותו בעצמכם כי הוא נחשב לכל כך חזק שהוא מסוגל להרוג פיל די בקלות.

 

הנחש ה – 3 שלא כדאי לנסות לתפוס לבד: הצפעון השחור

תעשו לעצמכם טובה ואם אתם נתקלים בצפעון שחור (שידוע גם בכינוי שרף עין גדי) אל תהיו אמיצים ותנסו לתפוס אותו. יכול להיות שאם תשמעו שאין נסיוב נגד הארס שלו, הדבר ישכנע אתכם ויגרום לכם להבין שכדאי להתקשר במצב שכזה ללוכד נחשים שמומחה בתחום הזה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מאיזה נחשים אתם צריכים להימנע ולא לנסות ולהיות גיבורים לידם. אם תשאלו אותנו, אנחנו ממליצים לכם בכל מצב שהוא להתקשר ללוכד נחשים. למה שתתאמצו ותשלמו בבריאות שלכם? חבל.

בעל חיים

 

מה היה לנו עד עכשיו?