למה חשוב לעשות ייבוש תת רצפתי כנגד מזיקים

מכירים את הסיטואציה המעיקה הזו שאתם מגלים כי יש פגמים בריצוף לאחר חדירת מים לרצפות – בין אם הדבר נובע מפגם בצנרת ובין אם היתה הצפה מסיבות אחרות, אין ספק שזה מעצבן. אנחנו כאן כדי לחדש לכם – גם אם אתם חושבים שבדומה לשטיפת הרצפה, אם תניחו לזמן ולאוויר לעשות את שלהם המים המצויים מתחת לרצפות יתייבשו בעצמם, אתם טועים. הלכה למעשה, המתנה עשויה לגרום לנזק רב יותר. אנחנו כאן כדי להסביר לכם מדוע כדי לכם לוודא שנעשה ייבוש תת רצפתי.

 

נזקי מים באריחים והמרצפות

אחת הבעיות העיקריות שנזק מים גורם לרצפה שלכם הוא שהוא עשוי לגרום לה להתרופף לאורך זמן. הסיבה לכך היא שהדבק המיוחד אשר מחזיק את האריחים שלכם במקומם ייפגם לאור עודף לחות. כאשר אתם מנסים להשתמש בטיפול נכון באריחים, אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא לוודא שהמים אינם נותרים על גבי האריחים למשך זמן רב.

חשוב מאד לנגב את המים שנגרמים מהצפות או אפילו משטיפת הבית. זאת, כדי שהמים לא יספיקו לחלחל מתחת לרצפות ולגרום נזק לתת הרצפה ולאריח עצמו. במידה שבכל זאת נגרם נזק, אנחנו ממליצים לעשות ייבוש תת רצפתי.

 

איך ניתן לזהות נזקי מים באריחים והמרצפות?

אם אתם שמים לב שהרצפות בבית שלכם מתחילות להשתחרר ואינן דבוקות כמו שצריך לרצפה, לרוב מדובר בסימן ברור שיש נזק תת רצפתי שאתם לא יודעים עליו. לכן, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק את ריצוף האריחים באופן קבוע. לא תדעו אם אתם צריכים לבצע תיקון עד שתלכו לחפש בעיות, ואחרי שתסתכלו אולי תבינו שיש לכם לא מעט בעיות שעליכם לטפל בהן.

 

קצת על תהליך הייבוש התת רצפתי

בעבר, כאשר התרחשו הנזקים המתוארים לעיל, נדרש היה לפרק את כל האריחים, לבצע ייבוש ולאחר מכן להחליף את האריחים בכאלו חדשים. בתרחישים יותר קיצוניים אף היה נדרש לפנות את הדיירים מהבית ולבצע עבודות מקיפות יותר. מדובר בסיפור יקר ולא משתלם כלכלית כלל וכלל. כיום, יש פתרונות יעילים וזולים יותר באמצעותם קודחים במקומות אסטרטגיים בחריצים שבין המרצפות ושואבים ומייבשים את המים.

 

יתרונות השיטה

ייבוש תת רצפתי לא דורש כמעט כלום. אנשי מקצוע מגיעים, מבינים מה נדרש לעשות כדי למגר את הבעיה ופשוט קודחים במקומות נסתרים כדי לא להרוס את נראות הדירה. בדרך זו, הדיירים יכולים להישאר בבית ולהמשיך את שגרתם כרגיל.

 

לסיכום

ייבוש תת רצפתי הוא אלמנט חשוב מאד כאשר מדובר בנזילות ומזיקים אחרים שיכולים להתרחש בעקבות הצטברות המים מתחת לאריחים. אנחנו ממליצים לכם על טכנולוגיית פלמבר-טק אשר מבצעת את הייבוש התת רצפתי בקלות וביעילות. יתרה מכך, החברה מבצעת את כל הקידוחים בקוטרים של עד 50 מ"מ במקומות שבכל מקרה אינם גלויים לעיין. לפרטים נוספים על הטכנולוגיה המעניינת והשירותים שהחברה מציעה, מוזמנים לבקר באתר שלהם: https://www.plumbertech.co.il.

תרסיס מזיקים

מה היה לנו עד עכשיו?