5 צעדים חשובים לפני מעבר למשרד חדש

מעבר למשרד חדש הוא שווה ערך למעבר לבית חדש: מצריך הסתגלות לאזור, לבניין ולחלל החדש וכן לוקח זמן עד שמתחילים לבסס את המקום הנוח והבטוח בו.

תחשבו על זה, את יומנו אנו מחלקים לרוב בין חלל המשרד לחלל הבית, מה שהופך אותו לבית השני שלנו.

כדי שנוכל להרגיש בנוח במשרד, אנחנו צריכים להשתחרר מההרגל שלנו, לשנות את התפיסה ולנקוט במספר פעולות שיהפכו אותו למקום האידיאלי עבורנו.

מנינו עבורכם חמישה צעדים חשובים ששווה לעשות לפני שעוברים למשרד חדש.

 

תכנון מיטבי של המקום החדש

השלב הראשון והצפוי למדי במעבר למשרד חדש, הוא מציאת משרד חלופי. כאשר אתם מחפשים אחר המשרד החדש שלכם, יש מספר קריטריונים שחשוב לקחת בחשבון:

  • כמה זמן ייקח למשרד החדש להיבנות?
  • האם המשרד החדש ממוקם באזור אסטרטגי מבחינה גיאוגרפית?
  • כיצד יתוכנן המשרד החדש? (צורת חלוקה, קווי חשמל, תקשורת ועוד)

 

סדר וניקיון

מעבר למשרד חדש יכול להיות פרויקט שממש לא רוצים להתמודד איתו, אולם באותה נשימה אפשר להסתכל על זה כעל הזדמנות נהדרת לסדר, לנקות ובעיקר לשדרג את סביבת העבודה. לפני שאתם מתחילים בשינוע של כל הרהיטים, הניירת ושאר הפריטים פנימה, פתחו בתהליך של ניקיון יסודי למשרד – שטיפת הרצפה, קרצוף החלונות, הסרת אבק מהמחשב ומהמקלדת, ניקוי הארונות ועוד. לאחר שהכול נקי, ניתן יהיה להתחיל לסדר את הדברים במקומם. כך תוכלו לארגן לכם התחלה חדשה, רעננה ונקייה במקום חדש, מה שיהפוך את סביבת העבודה שלכם למהנה ונוחה הרבה יותר.

 

הרחקת מפגעים סביבתיים

מכירים את זה שאתם יושבים במרפסת בבית שלכם, אבל לא מצליחים ליהנות מהאוויר כי זבובים מרבים לפקוד אותה? אז אותו הדבר במשרד. לעתים המיקום מושלם, האנשים מדהימים והנוף מרהיב, אולם ישנם מפגעים סביבתיים שמפריעים: הימצאותם של מזיקים באזור באופן תדיר, זיהום אוויר, רעשים מבחוץ. ישנם דברים שהם פתירים וניתן להרחיק אותם ללא בעיה, כך למשל מזיקים ניתן לקטול על ידי שירות של מומחים בהדברה. אולם אם מדובר במפגעים סביבתיים קיימים, שאין כל השפעה אפשרית עליהם, מוטב מלכתחילה להימנע ולשכור משרד במקום אחר.

 

בחינת דרכי תחבורה לאזור החדש

האופן בו אתם מגיעים למשרד הוא חשוב והכרחי בנקודה זו. אם אתם ניידים ומגיעים לעבודה באמצעות רכביכם הפרטי, בדקו שאכן ישנה חניה סדורה שמוצעת לקהל העובדים. אם אתם נעים בתחבורה ציבורית, בדקו מהם הרלוונטיים עבורכם והאם השעות מתכנסות עם שעות העבודה שלכם.

 

עיטור המשרד בחפצים אישיים

כפי שהזכרנו בתחילת המאמר, המשרד הוא הבית השני שלכם. לפני שאתם עוברים, או אפילו בזמן המעבר, הביאו איתכם חפצים שמסמלים בית עבורכם למשרד: תמונות של המשפחה, תעודות הוקרה, מתנות שקיבלתם מקרובים ועוד. זה יתרום לתחושה ביתית וחמימה בחלל המשרדי החדש.

 

מעבר ציוד

מה היה לנו עד עכשיו?